Google versus Seznam

Jak optimalizovat, a získávat dobré pozice ve vyhledávačích.

Příspěvekod megaloser » 23 zář 2007 21:01

Jaký je rozdíl mezi optimalizací pro Seznam a Google? Např. svetovevino.cz je v Seznamu na slova víno, vína, prodej vína a vinotéka do pátýho místa, ale v Google jsem až v druhé a třetí desítce. Nepoužil jsem žádnou ze zakázaných technik, shop již mám půl roku, ale stále mám PageRank 0. Přitom S-rank už mám 13.
megaloser

Příspěvekod megaloser » 23 zář 2007 21:48

Ještě jeden dotaz. Může mi pomoci zpětný odkaz na webu, který na slovo které optimalizuji je na Seznamu 1. a na Googlu 5., ale odkaz na mě nebude umístěn na jejich hlavní stránce, ale na stránce Partneři.
Díky...
megaloser

Příspěvekod Anonymní » 24 zář 2007 20:37

Určitě ti to pomůže, zálží na tom kolik ma ta stranka "partneři" PageRank a Srank.
Anonymní

Příspěvekod Karel Dytrych » 24 zář 2007 20:45

Ano kazdy odkaz pokud neni "bad neighbour"...
Karel Dytrych

Příspěvekod Vladosik » 24 zář 2007 21:01

Jaký je rozdíl mezi optimalizací pro Seznam a Google?
Z mých zkušeností se na Seznam da jít více přes Onpage faktory, na Google přes Offpage faktory.

shop již mám půl roku, ale stále mám PageRank 0
Za začátku jste zřejmě ještě neměl zpětné odkazy, aby vám byl pagerank přidělen a od té doby, skoro již těch půl roku ještě další přepočet pageranku nebyl...
Vladosik

Příspěvekod megaloser » 30 zář 2007 09:05

Díky za rady. Čím víc se teď před Vánoci snažím, tím víc klesám. Můj shop kvalitnidarky.cz už byl na slovo dárky 12. a teď jsem se propadl až na 22. Je to fakt věčný boj.
megaloser

Příspěvekod Karel Dytrych » 30 zář 2007 09:24

Jojo to je nejhorsi! Clovek ziska nejakou pozici po dlouhe dobe a pak se jednou vzbudi a pozice je tatam... Ale uplne nejhorsi je, kdyz se clovek snazi, optimalizuje.. a klesa.
Karel Dytrych

Příspěvekod chucky@centrum. cz » 12 říj 2007 19:50

Tak právě proto jsem Vám poslal žádost o informace o budování zpětných odkazů na webovy-servis.cz