kritika eshopu

Celkové dění na poli webdesignu a Internetu.

kritika eshopu

Příspěvekod mrava » 27 čer 2012 14:39

Dobrý deň,

Chcela by som poprosiť odborníkov aby sa mi pozreli na náš eshop či je to v poriadku alebo mi viete pomoct nejakým spôsobom vylepšiť http://www.mrava.sk máme aj eshop ktorý je zo stránkou spojený tak neviem či sa to posudzuje spolu alebo individuálne? :roll:

Ďakujem
mrava

Re: kritika eshopu

Příspěvekod Karel Dytrych » 27 čer 2012 17:29

Jestli chcete web nejak vylepsit, tak rozhodne chybi nejake popisy treba cim se lisi jednotlive typy matraci.. to ja bych sel hledat jinam... otazka je kde bych potom nakoupil. A co je katastrofa, tak na detailu produktu nevidim tlacitko koupit.
Karel Dytrych

kritika eshop

Příspěvekod mrava » 29 čer 2012 08:01

čo sa týka tých matracov myslela som, že rozdelenie podľa hlavného prvku aby sa ľudia vedeli zorientovať bude postačujúce na ľavej strane stránky. To som brala ako hlavnu odlišnosť všetkých matracov.

Čo sa týka tlačítka kúpiť momentálne sa už na tom pracuje je len otázne či je to vhodné umiestniť ku každému produktu individuálne alebo niekde na stranu zobraziť túto možnosť a pracovať to presmerovaním na e-shop.
Lebo ak by sme to dali individuálne nebolo by to diplicitná práca nakoľko toto všetko máme aj na eshope?
mrava

Příspěvekod mousesese » 29 čer 2012 15:58

mrava: kolega ale myslel, že nikde nemáte u žádné matrace napsáno, proč si mám koupit zrovna ji, jaké jsou její výhody, proč je zrovna tato nejlepší a v čem
mousesese

Příspěvekod Tomasko » 02 srp 2012 03:18

Ohľadom SEO:
- zmenil by som meta description - klucove slova na zaciatok ostatne na koniec, top klucove slova (1-2) by som tam zostylizoval 2x
- title - ´podobne - napr. - Matrace, rošty, postele od výrobcu MRAVA
- chýbajú title a popisy obrázkov
- málo textu s nadpismi s KW na hlavnej stránke
- môžete mať aj najkrajšiu stránku na svete ale aby ste mali zákazníkov musíte robiť seo

Naposledy oživil Anonymous v 02 srp 2012 03:18