prosím moc o kritiku

Nechte si poradit nebo zkritizovat prvky svých stránek z uživatelského pohledu.

Příspěvekod prevozovasluzba » 09 kvě 2009 19:20

prosím o kritiku stránek. Jsem začátečník a uvítám každou radu na zlepšení. www.prevozovasluzba.cz
prevozovasluzba

Příspěvekod Lenie » 09 kvě 2009 20:46

To nemá chybu :-) Nasypte to do katalogů a jste v pohodě.
Lenie

Příspěvekod deshihk » 09 kvě 2009 22:06

jako služba pro mě hodně zvláštní,ale proti gustu žádný dišputát, ale ten amatérský design z 90tých let mě opravdu nepřesvědčil o serióznosti tohoto webu
deshihk

Příspěvekod prevozovasluzba » 10 kvě 2009 11:11

jak jsem říkal, jsem totální amatér a byl rád, že ty stránky vůbec sám rozjel. Za každý poznatek na zlepšení děkuji
prevozovasluzba

Příspěvekod RadeCZECH » 10 kvě 2009 11:35

Teď je otázka, jestli se má kritizovat obsah nebo zpracování...?
RadeCZECH

Příspěvekod prevozovasluzba » 10 kvě 2009 11:47

Kritizujte cokoliv:-)
prevozovasluzba

Příspěvekod Anonymní » 10 kvě 2009 11:48

prevozovasluzba

Mne osobne se design libi, protoze je mnokrat lepsi mit kvalitni stranky po obsahove strance nez tam naflakat honosny design a plno reklamy.
Co se tyka obsahove stranky, je velice chuda, chybi nadpisy, chybi odstavce, je potreba na tom vice zapracovat. Dale bych doplnil keywords, description a dalsi veci na dalsi stranky, protoze je mas jen na uvodni strance. Ale v prvni rade bych zapracoval na tom obsahu, rozepsal bych se vice, doplnil do textu klicova slova.
Anonymní

Příspěvekod prevozovasluzba » 10 kvě 2009 11:50

Poradíte někdo prosím jak se zbavit nesémantických znaků? Zkoušel jsem to nahrazoval, ale moc mi to nejde. Když jsem chtěl definovat třeba odstavce, tak se mi to vždy ten text posunul o řádek níž.
prevozovasluzba

Příspěvekod Anonymní » 10 kvě 2009 12:04

prevozovasluzba