Sklik

Marketing ve vyhledávačích adWords, adSense, Sklik, ...

Příspěvekod info@kocarky-po stylky.cz » 28 úno 2008 21:21

Napište prosím, jaké máte kdo zkušenosti s Sklikem, co se týče konverzního poměru, konkurence atp.
info@kocarky-po stylky.cz
 

Příspěvekod Web » 29 úno 2008 10:43

:-) Sorry, ale bez udání cílové skupiny to asi nepujde... Nebo bude stačit CTR 3-10 procent podle konkurence?
Web
 

Příspěvekod Lester » 01 kvě 2008 22:41

jednim slovem : spatne, sponzorovane odkazy maji vetsi uspech...
Lester
 
Příspěvky: 233
Registrován: 14 dub 2008 23:18

Příspěvekod Anonymní » 22 lis 2008 00:21

S-klik používám, ale je otázkou, kam až se člověk má nechat zahnat. V současné době platím za klik na s-kliku cca 35,-Kč a jsem na cca 7-10 pozici. Uvažuji o návratu ke Googlu, ikdyž neupírám Seznamu snahu...
Anonymní
 

Příspěvekod Anonymní » 22 lis 2008 18:02

Doporučuji vyzkoušet cenu daného klíčového slova, u některých klíčových slov mám skvělý přisun návštěv za pár šušní, někde je cena tak vysoká, že na to kašlu...
Anonymní
 

Příspěvekod deruth » 04 pro 2008 19:59

Ano mám stejné zkušenosti a to jsem na Skliku již třetí ale podotýkám poslední rok.Zjistil jsem, že z Vás jen tahá peníze, vyčerúpává peněženku ale velmi málo přináší.Je to chytře vymyšlená zlodějná jak tahat peníze.Našel jsem jiný způsob a najednou to jde za poloviční ne li čtvrtinové náklady.Podotýkám, že reklama je pro muj byznis důležitá.Každopádně Skli už ne!Vyzkoušel jsem Ad Fox i google a byly tam daleko lepší výsledky než u Skliku ale i přesto pořád to bylo málo a dost to stálo.Až teprve teď jsem spokojený a jsem vidět na prrvních lajnách.Nikdy bych už ani svým známým Sklik nedoporučil.Hoši z Skliku by se měli zamyslet a místo úlisných oslovéní - vážený zákazníku atd. udělat to aby zákazník byl opravdu vážený a spokojený a ne utratil majlant na to aby byl vidět.pak obyčejný ponikatelíček nemá šanci ani peníze tomuhle konkurovat a je tedy naprosto zbytečné do takovéto prezentace investovat pokud nejste silní v kranflecích.
deruth
 

Příspěvekod junx@centrum.cz » 05 pro 2008 07:32

to je hezké a prozradíte nám ten trik za poloviční cenu?
junx@centrum.cz
 

Příspěvekod Turambar » 01 úno 2009 21:24

Jo ten poloviční trik by byl dobrej, rád bych si přečetl zkušenosti nabyté a otestované.
Turambar
 

Příspěvekod Anonymní » 25 bře 2009 22:47

Ahoj Deruth. Četl jsem tvoji recenzi, mohl by ses více vyjádřit na jaký způosbo jsi přišel? Určitě by nám to také pomohlo. Díky
Anonymní
 

Příspěvekod xfun » 23 črc 2009 13:56

No.. já bych službu sklik neurážel.. dá se na tom vydělat, ale stojí to x hodin práce.. neustále se starat o kampaně. Jak snížit cenu za proklik je velmi jednoduché.. snížit počet zobrazení.
xfun
 

Příspěvekod alexsedron » 22 zář 2012 00:56

Asi tak jak říká Deruth, sklik mě stál cca 15tisíc měsíčně (jsme firma o třech lidech) tak jsem si řekl dost a udělal jsem asi to co Deruth... a nyní jsem na spoustu klíčivých slov na první pozici, sice mi klesla návštěvnost, ale mám víc zákazníků a to kouzlo? Alespoň u mne to byla optimalizace stránek, zkvalitnění obsahu a pod. Stránky jsem si upravoval sám...
alexsedron
 

Prostě to neumíš, přiznej si to

Příspěvekod beraniste » 21 čer 2013 19:46

deruth píše:Ano mám stejné zkušenosti a to jsem na Skliku již třetí ale podotýkám poslední rok.Zjistil jsem, že z Vás jen tahá peníze, vyčerúpává peněženku ale velmi málo přináší.Je to chytře vymyšlená zlodějná jak tahat peníze.Našel jsem jiný způsob a najednou to jde za poloviční ne li čtvrtinové náklady.Podotýkám, že reklama je pro muj byznis důležitá.Každopádně Skli už ne!Vyzkoušel jsem Ad Fox i google a byly tam daleko lepší výsledky než u Skliku ale i přesto pořád to bylo málo a dost to stálo.Až teprve teď jsem spokojený a jsem vidět na prrvních lajnách.Nikdy bych už ani svým známým Sklik nedoporučil.Hoši z Skliku by se měli zamyslet a místo úlisných oslovéní - vážený zákazníku atd. udělat to aby zákazník byl opravdu vážený a spokojený a ne utratil majlant na to aby byl vidět.pak obyčejný ponikatelíček nemá šanci ani peníze tomuhle konkurovat a je tedy naprosto zbytečné do takovéto prezentace investovat pokud nejste silní v kranflecích.



Já Sklik naprosto miluji, 90 procent veškeré návštěvnosti a konverzí je z Skliku a za naprosto minimální ceny. To, že se na nějaké výrazy nevyplatí inzerovat, za to mohou hlupáci, kteří si s Sklikem nevědí rady a zbytečně se perou o první pozice. Je to jako s podrážením cen. Lidé, kteří si nevědí rady jak propagovat produkty jdou s cenou dolů a pouští se do zbytečných cenových válek, které nemají vítěze. Na Skliku je to v bledě modrém, ale tam se pouští do cenových válek při honbě za prvními pozicemi. Jinak průměrná cena prokliku je 98 haléřů a cena konverze cca 90 korun ... oslovím celou republiku za jeden měsíc. Chce to nebrečet a makat!
beraniste
 

Re: Sklik

Příspěvekod Tereza Hutárková » 15 úno 2014 23:38

Dobrý den,
aby bylo možné přesněji odpovědět na váš dotaz, potřebovala bych znát, v čem podnikáte (eshop s galanterií, malířské služby, marketing... ?), kde působíte, jestli jste schopni dodat zboží/službu po celé ČR apod. Návštěvníci z Google a Seznamu jsou odlišní a je třeba k tomu tak přistupovat.
Když to hodně zobecním, na Skliku má cenu inzerovat, ale je třeba se správě věnovat. AdWords znemožňuje inzerci na plno klíčových slov (z důvodu licence a pravidel), Sklik je mnohem mírnější.Spend bývá zpravidla na Skliku nižší (dáno tím, co vše nabízí AdWords).
Snad jsem vám aspoň trošku pomohla. Hezký den.
V případě dalších dotazů mě klidně kontaktuje na info@etenim.cz.
Tereza Hutárková, Etenim


Naposledy oživil Anonymous v 15 úno 2014 23:38
Tereza Hutárková
 


Zpět na SEM

 


  • { RELATED_TOPICS }
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron